In een persoonlijk gesprek belichten we graag het nut van online backup voor uw organisatie.

Volg ons ook op:








Wat moet ik hebben om een backup te kunnen maken?

U heeft een computer met een Internetaansluiting nodig. Een gemiddelde ADSL- of kabelaansluiting is voldoende om optimaal gebruik te kunnen maken van online backup.

Hoe werkt de remote backup?
Om een backup te maken moet u eerst een abonnement met Backup in Business afsluiten. Een proefabonnement is ook mogelijk. U krijgt een gebruikerscode en paswoord die tevens uw encryptiesleutel vormen. Met uw toegangscode logt u in bij het backupprogramma dat op uw computer wordt geïnstalleerd. U kiest de bestanden en mappen die u wilt beveiligen. U kiest wanneer uw bestanden worden gekopiëerd naar onze server (gecodeerd uiteraard!) en het programma zorgt automatisch voor de rest. U moet alleen maar ervoor zorgen dat uw Internetconnectie actief is.

Met hetzelfde programma en uw toegangscode kunt u uw data altijd terughalen, 24 uur per dag. Zo kunt u uw data bij een calamiteit snel en eenvoudig herstellen.

Welke besturingssysteem moet ik hebben?
Wij ondersteunen meeste gangbare besturingssystemen: Windows, Linux, Mac OS X, Novell NetWare en Sun Solaris.

Ook met bedrijfsomgevingen zoals bijv. Microsoft SQL Server en Lotus Domino / Notes kunt u bij Backup in Business terecht.